dimarts, 29 de desembre del 2009

recitació poesia

Una de les activitats de comunicació era la de recitar una poesia de memòria per a tota la classe, a mi em va tocar de les primeres, i vaig triar un poema de Joan Salvat-Papasseit. El vaig triar d'aquest autor perquè és dels que més conec; a Batxillerat vaig estar treballant molt la seva poesia.

El poema diu així:


Divisa (la gesta dels estels)


Fem l'escamot dels qui mai no reculen

i sols un bes els pot fer presoners,

fem l'escamot dels qui trenquen les reixes

i no els fa caure sinò un altre bes.

Fem l'escamot dels soldats d'avantguarda:

el primer bes que se'ns doni als primers.


Joan Salvat-Papasseit




Em va costar molt dir-ho en veu alta davant de tanta gent, estava molt nerviosa. Però finalment ho vaig dir. Totes les exposicions em serveixen per millorar la por a parlar en públic, i crec que estic millorant, almenys ho intento.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada