dimarts, 17 de novembre del 2009

Llar d'infants


L'activitat d'avui ha sigut estar un dia a una llar d'infants. La llar està a Vilanova i la Geltrú i es diu Llar d'infants el Drac.

He estat amb una noia de tercer molt maca que es diu Neus, m'ha ensenyat tota l'escola i he conegut a la directora i a algunes professores i m'ha explicat una mica el funcionament de les classes. He estat a l'aula de 2-3 anys. Les activitats que acostumen a fer son molt d'experimentació ja sigui amb fulles, fruita, gomets...o com avui que han experimentat amb sorra de la platja i sal. No fan gaires fitxes.
La professora m'ha presentat a tots els nens, al principi estaven tots avergonyits perquè jo hi era però després a l'hora del pati hem jugat una mica tots.
He hagut de fer com un diari explicant el que han fet els nens al llarg de tot el dia. M'ha agradat molt l'experiència aquesta d'estar amb els nens i he estat molt còmode a la llar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada